شب یلدا در پیش است چه کار باید کنیم؟

وعده ما شب یلدا با هدایای صنایع دستی

شب یلدا در پیش است چه کار باید کنیم تا این شب دوست داشتنی زیباتر و به یاد ماندنی تر شود؟
یلدا یکی از زیباترین رسوم کهنی ایرانیان است و علاوه بر سایر رسوم زیبای آن یکی از بهترین رسوم آن اهدای هدیه یلدا به زوج های جوان است. چه هدیه ای زیباتر و شایسته تر از هدایای اصیل و زیبای صنایع دستی که آن نیز برگرفته از سنن، فرهنگ و آداب و رسوم اصیل ایرانی است؟

حضور پر رنگ صنایع دستی در آیین یلدا

شب یلدا در پیش است چه کار باید کنیم؟ شب یلدا آیین های ویژه ای دارد همچون خوردن انار و هندوانه و آجیل، گرفتن فال حافظ و دور همی های شاد، خانوادگی، دوستانه و…
در تمام موارد ذکر شده صنایع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان می تواند حضوری پررنگ داشته باشد. مثلاً استفاده از سفره قلم کار برای میز یلدا، استفاده از ظروف زیبای میناکاری برای انار خوری و آجیل خوری های زیبای خاتم، استفاده از دیوان تذهیب شده حافظ برای تفأل، استفاده از شمع دانهای زیبای فیروزه کوبی جهت تزیین میز یلدا و در نهایت تهیه هدیه یلدا از میان خیل انبوه محصولات متنوع و زیبای صنایع دستی.

در این میان نکته مهم و با توجه به معضلات گوناگون پیش رو جهت تهیه هدیه می توان با اطمینان خاطر و سهولت از وبسایت های معتبر و شناخته شده صنایع دستی اقدام به خرید صنایع دستی آنلاین نمود.

در این راستا بازرگانی هفت گردون خیال با سالیان متمادی حضور خلاق در ایت عرصه اقدام به ارائه پیشنهادات متنوع و جذابی از هدایای اصیل صنایع دستی ایران تحت عنوان پکیج های انحصاری نموده است.
با خرید صنایع دستی آنلاین جهت هدیه یلدا شیرینی و حلاوت این شب زیبا را دوچندان نمایید.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *